Wees welkom op De Elzenhof.

Op onze school gaat het leren over leven met elkaar. We spelen, ontwikkelen en werken samen. Wij helpen elkaar! De kinderen krijgen alle ruimte om te groeien. Ze mogen zichzelf zijn en eigen keuzes maken.

De Elzenhof is een veilige school. Iedere leerling bloeit op in onze vertrouwde omgeving. Wij zijn een christelijke school. Dat dragen we uit naar alle kinderen. Ze leren op De Elzenhof over normen en waarden en dat die voor iedereen anders kunnen zijn. We laten zien hoe mooi verschillen tussen mensen zijn. Elk schooljaar zien we weer dat onze leerlingen naar elkaar toegroeien. Ze gaan hun onderlinge verschillen steeds meer waarderen. Daardoor krijgen ze nóg meer oog voor elkaar.

We willen dat de kinderen elke dag leren en ontdekken, daar zijn we een school voor. Maar minstens zo belangrijk is dat ze elke dag met veel plezier naar De Elzenhof gaan. Want school is vooral ook leuk. Zeker bij ons!